La UGT de Catalunya, contra les retallades als mitjans audiovisuals públics

La UGT de Catalunya denuncia que la retallada pressupostària de 40 milions d’euros a la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals anunciada avui pel Govern de la Generalitat posa en perill el model de ràdio i televisió públiques del nostre país.

El nostre sindicat considera que Catalunya Ràdio i Televisió de Catalunya han estat i continuen sent un element fonamental en la construcció del nostre país, en la normalizació lingüística i la cohesió social, i en l’oferta d’una programació i d’uns serveis informatius de qualitat, i per tant, cal defensar-los i evitar la seva privatització.

D’igual manera, hem de defensar el treball dels i les professionals que fan possibles aquest servei públic i que, com la resta dels treballadors i les treballadores del sector públic, ja van patir una retallada salarial del 5% i tenen el sou congelat. Per tant, no es pot continuar culpabilitzant i fent recaure la factura de la crisi sobre els mateixos.