La UGT de Catalunya critica les paraules d’Alicia Sánchez Camacho sobre TVE i l’ús partidista que en fa el PP

RtveEdificio5
En un ús partidista de la CRTVE, el PP ha nomenat directius que segueixen els seus dictats ideològic i que està provocant un greu descens de les audiències d’informatius i programes, així com la pèrdua del prestigi i la credibilitat dels seus professionals.

La Secció Sindical de la UGT a la Corporació de Ràdio i Televisió Espanyola – Catalunya denuncia les declaracions d’Alicia Sánchez Camacho, líder del PP a Catalunya, a la Revista Vanity Fair d’aquest mes de juliol, on defineix Televisió Espanyola com “la nostra” i es refereix a la televisió pública com si es tractés d’una empresa privada que pertany al Govern, en aquest cas el del PP.

Referint-se a CRTVE, Sánchez Camacho diu textualment:

“No, no col·laboren. Sempre han estat el nostre taló d’Aquil·les i hem renovat TVE, hem posat persones… però noi, han de canviar una mica més! Jo ja em queixo. Sobretot amb la Televisió de Catalunya…”.

Aquestes paraules contravenen la llei de l’audiovisual 17/ 2006, que defensa la CRTVE com un servei públic, ni partidista ni governamental, i al servei de tots els ciutadans i les ciutadanes.

Des de la UGT de Catalunya defensem una radiotelevisió pública i de qualitat al servei de tota la ciutadania.