La UGT de Catalunya demana a l’Ajuntament de Barcelona que busqui una solució per al col·lectiu “Putes indignades del Raval”

col-lectiu-putes-indignadesLa UGT de Catalunya denunciem la situació que estan patint les treballadores del sexe del Raval i donem suport al moviment del Col·lectiu Putes Indignades.

Aquest col·lectiu està format per dones majors d’edat, que exerceixen la seva professió lliurament i que estan organitzades per defensar els seus drets com a ciutadanes. A més estan integrades en diferents moviments socials i veïnals de la ciutat.

L’Ajuntament de Barcelona ha tancat els pisos on exercien la seva professió fins a deixar-los solament un (al carrer de Robadors, 25). A més, des del desembre de 2014 el Consistori (ara propietari de l’immoble) no els deixa pagar el lloguer i es proposa fer-les fora, condemnant-les a exercir la seva professió al carrer.

Des del nostre sindicat exigim a l’Ajuntament de Barcelona que deixi de mirar cap a una altra banda i que treballi per solucionar la situació d’unes ciutadanes que estan condemnades a l’exclusió social perquè se’ls exigeix regularitzar una activitat que, alhora, no se’ls permet regularitzar. Ha de cessar immediatament l’assetjament policial i burocràtic al que es veuen sotmeses, així com qualsevol procés que les deixi sense un lloc on treballar.