solidaridad

S’obre el termini per presentar projectes, que finalitzarà el 31 de novembre

Com cada any, Atlantis Seguros farà tres donacions de 1.000, 2.000 i 3.000 euros a projectes socials d’entitats sense afany de lucre a través del seu Fons de Solidaritat.

Una de les entitats beneficiàries rebrà la donació a proposta de la UGT de Catalunya. El nostre sindicat obre el termini perquè les entitats interessades presentin el seu projecte. El termini finalitzarà el dia 31 de novembre, i d’entre tots els projectes presentats el sindicat seleccionarà un.

Els requisits per optar a la donació del Fons de Solidaritat d’Atlantis són:

1. Ser una associació o organització sense afany de lucre, registrada com a tal, que respecti els principis i els drets recollits a la Declaració de compromís ètic i solidari d’Atlantis.

2. Presentar un projecte solidari i d’eficàcia social, particularment destinat a:

a)      La infància desfavorida o en situació de risc: educació, salut, integració social.

b)      La posada en marxa d’accions per a la lluita contra l’exclusió social i la discriminació, que permetin millorar la qualitat de vida dels grups socials més desvalguts: persones grans, discapacitat, infància, persones amb malalties diverses.

c)      No es descarten projectes dirigits a d’altres col·lectius. Però els següents tipus d’entitats i accions NO reuneixen els requisits per rebre les donacions a través d’aquest programa: associacions i organitzacions que no siguin benèfiques; patrocini d’esdeveniments, meses, exposicions o actuacions; esdeveniments per recaptar fons, com dinars, sopars, marxes, curses populars o tornejos.

3. Presentar una memòria del projecte pel qual se sol·licita la donació, fins al 31 de novembre, al correu premsa@catalunya.ugt.org.

2 comentaris a “La UGT de Catalunya escollirà una entitat sense afany de lucre perquè sigui premiada amb el Fons de Solidaritat d’Atlantis

1. Me gustaría hacer una mención a “Salut Mental Ponent”, de lleida, por la atención y el trabajo tan importante que hace en lleida y provincia, por el soporte a las personas con enfermedad mental y sus familiares, el trabajo que se hace en colegio en previsión y afloracción de trastornos de conducta etc… Es una asociación que con los medios tan melmados que tiene , no pierde la ilusion de seguir con su cometido.
    “Conocerla ! , os ilusionara.