La UGT de Catalunya esdevé primer sindicat al Parc Salut Mar

Hospital del Mar , font: Wikimedia

La UGT de Catalunya ha obtingut la majoria en les eleccions sindicals celebrades ahir al Parc Salut Mar i esdevé la primera força sindical al consorci sanitari, que engloba l’Hospital del Mar, l’Hospital de l’Esperança, Centre Peracamps, Centre Fòrum i centre Doctor Emili Mira – Torribera i IMIM – Institut Bonanova de Formació Professional i Escola Superior d’Infermeria. La plantilla del Parc Salut Mar supera els 3.000 treballadors i treballadores.

En les anterior eleccions la UGT havia aconseguit 7 delegats, el mateix nombre de delegats que Metges de Catalunya; CCOO, 5; Satse, 3; API-IMAS, 3; i USAE, 2. Enguany, la UGT revalida els 7 delegats, Metges de Catalunya en perd un i es queda amb 6; CCOO també en perd un i es queda amb 4; Satse, 4; API-IMAS, 2; i la CGT, 4.

La UGT de Catalunya valora molt positivament aquests resultats ja que mantenim la nostra representació després d’un mandat difícil a causa de les retallades aplicades al sector sanitari català.