La UGT de Catalunya exigeix que l’avançament de la jubilació dels policies locals es faci realitat al 2015

policia-localDes dels anys 90 portem lluitant per l’avançament de la jubilació de les policies locals en base al reconeixement de les condicions especials de penositat, perillositat i mobilitat.

Ahir, 21 d’octubre de 2015, es va celebrar una reunió amb la Secretaria d’Estat de la Seguretat Social, a la que va assistir el sindicat de la FSP-UGT (SPL-UGT); en aquesta reunió ens informen de la situació a la que es troba l’aplicació dels coeficients reductors de l’ edat de jubilació de les policies localS:

•      Informen que la primera fase de l’estudi està completada, donant trasllat del mateix a la Inspecció de Treball i Seguretat Social.

·         Que mantenen el compromís expressat per la Ministra de Empleo y Seguridad Social d’aprovar el Real Decret d’aplicació dels coeficients reductors en la present legislatura.

•      Que ens convocaran a una altra reunió pròximament però no ens van determinar la data.

Portem molts anys demanant i lluitant, en aquest sentit estem més a prop, però encara no és una realitat.

És per això que tornem a exigir que aquesta reivindicació de dècades es faci realitat en aquesta legislatura.