La UGT de Catalunya expressa la seva consternació per la mort de Martí Gasull, impulsor de la Plataforma per la Llengua

marti gasullFotografia de Pere Francesch (ACN)

La UGT de Catalunya expressa la seva consternació per la mort d’en Martí Gasull, activista profundament compromès amb la defensa de la llengua i la cultura catalana, en un accident a l’Himàlaia, juntament amb vuit persones més.

Impulsor de Plataforma per la Llengua, de tarannà dialogant i lluitador, ha estat una persona clau en el teixit associatiu del nostre país. Per la UGT de Catalunya, era una de les persones de referència de l’activisme lingüístic, sempre disposada a sumar esforços amb les organitzacions socials com la nostra per trobar noves campanyes a favor de l’ús social de la llengua. Lamentem profundament la pèrdua d’en Martí, que es va implicar especialment, i de forma molt activa, amb els projectes del nostre sindicat i amb la defensa de l’ús del català entre els treballadors i les treballadores i en el si de les empreses.

La UGT de Catalunya mostra el seu condol a la família, amics i persones més properes d’en Martí.