La UGT de Catalunya, força sindical més votada als hospitals de Vall Hebron, Bellvitge i Can Ruti

Hospital-de-Bellvitge

El nostre sindicat manté els 64 delegats i delegades que representen els treballadors i treballadores en la Mesa Sectorial de l’ICS

La UGT de Catalunya mantindrà per quatre anys més la seva representació en la Mesa Sectorial de l’Institut Català de la Salut (ICS). En les eleccions sindicals celebrades dimarts i dimecres, el nostre sindicat ha obtingut un total de 64 delegats i delegades, el mateix nombre que en els comicis celebrats ara fa quatre anys. La UGT manté així la el nombre de representants en la Mesa Sectorial, mentre CATAC, Metges de Catalunya i SATSE en veuen reduïts els seus.

Així mateix, la UGT de Catalunya se situa com a primera força sindical en els tres grans hospitals de l’Àrea Metropolitana de Barcelona. Tant a l’Hospital Universitari de Bellvitge (L’Hospitalet de Llobregat) i en l’Hospital Trias i Pujol – Can Ruti (Badalona), el nostre sindicat continua sent la força més votada. I a l’Hospital Universitari de la Vall d’Hebron, la UGT passa de 7 a 9 delegats i esdevé la primera força sindical del Comitè.

Des de la UGT de Catalunya valorem positivament aquests resultats i agraïm la confiança depositada pels treballadors i les treballadores de l’ICS, sobretot en aquells  centres de treball que més han patit les retallades i on la càrrega assistencial s’ha vist multiplicada per aquest motiu.