La UGT de Catalunya guanya les eleccions al departament de Benestar Social i familia de la Generalitat de Catalunya

GeneralitatEl nostre sindicat torna ha ser la primera força sindical i incrementa la seva representació en 6 delegats

La UGT de Catalunya ha tornat a guanyar les eleccions sindicals celebrades ahir al Departament de Benestar Social i Família de la Generalitat, obtenint 37 delegats dels 62 que s’escollien al conjunt de Catalunya. Fa quatre anys el nostre sindicat també va guanyar les eleccions, encara que en aquella ocasió va obtenir 31 delegats dels 62 delegats.

El nostre sindicat ha aconseguit millorar els seus resultats amb un increment de 6 delegats i obtenint el 59,67% del total de delegats que s’escollien a Catalunya.

La resta de sindicats han obtingut els següents resultats: CCOO 18 (-5), CATAC 5 (=), SAC 2 (=) i MC 0 (-1).

Des de la Federació de Serveis Públics (FSP) de la UGT de Catalunya valorem de forma molt positiva aquests resultats, ja que signifiquen un recolzament a la feina feta pels nostres delegats i delegades per part dels treballadors i treballadores del Departament de Benestar.