La UGT de Catalunya i CCOO donem suport a la marxa contra l’atur del Baix Llobregat

marxaDel 22 al 27 de febrer milers de treballadors i treballadores, ciutadania de la nostra comarca, estem convocats per caminar, reunir-nos, i lluitar contra l’atur i la precarietat en una marxa organitzada per la Coordinadora d’Associacions de Persones Aturades del Baix Llobregat.

La UGT de Catalunya i CCOO del Baix Llobregat donem suport i participarem a la Marxa que arrenca de Castelldefels dissabte i arribarà al Parlament de Catalunya dijous següent per tal de fer saber a la representació política del patiment de les persones més febles.
La comarca, amb un 16,4% d’atur registrat i més de 70.000 persones sense feina, està essent afectada per una crisi que no hem creat les persones treballadores i de la qual encara no veiem sortida. Els afectats i afectades som tots i totes però sobretot els companys i companyes que no poden treballar encara que volen.

Precarietat, pobresa, fragilitat social són elements claus de la crisi i de l’atac neoliberal a l’estat del Benestar, no podem restar quiets; contra l’atur i la crisi, no ens aturarem.

El sindicalisme de classe com a eina útil pels treballadors i treballadores és suma a la reivindicació participant-hi i cridant a totes les persones afiliades als dos sindicats a la Marxa.

Som gent treballadora i volem un Baix Llobregat amb cohesió social, sense precarietat i amb ocupació de qualitat.