La UGT de Catalunya i CCOO preparan un calendari de mobilitzacions pel conveni de pastisseria de Barcelona

flecaLa UGT de Catalunya i CCOO no descarten convocar mobilitzacions davant la postura intransigent i poc negociadora de la patronal a la negociació del conveni col·lectiu de pastisseria, brioixeria i confiteria de la província de Barcelona. Aquest conveni afecta a més de 5.000 treballadors i treballadores de la província de Barcelona.

Les propostes de la patronal són més retallades en els drets i un augment salarial que és un insult pels treballadors i treballadores. Cal tenir en compte que el conveni col·lectiu fa tres anys que tenia congelat sense cap increment salarial amb el qual suposa de pèrdua del poder adquisitiu dels treballadors i treballadores.

Davant d’aquesta situació, tant la UGT de Catalunya com CCOO convocaran pel pròxim 14 d’octubre una assemblea general de treballadors i treballadores per informar de la situació en la qual es troba aquest conveni i per preparar un calendari de mobilitzacions.