La UGT de Catalunya i l’AVALOT organitzen el torneig de futbol “Marca un gol contra la LGTBIFòbia”

banner-avalot-futbolAquest dissabte, 28 de maig,  amb motiu de la celebració del Dia Internacional contra la LGTBIfòbia (17 de maig), la UGT de Catalunya i l’Avalot – Joves de la UGT de Catalunya organitzen el torneig “Marca un gol contra la LGTBIfòbia” amb les entitats col·laboradores Les panteres grogues i la Plataforma de futbol vs homofòbia europea. A banda de jugar a futbol 7, al descans, també s’explicaran totes les experiències dels companys i companyes del col·lectiu en els seus centres de treball.

Us recordem que malgrat els avenços normatius dels darrers anys i la progressiva igualació de drets, encara sobreviuen pràctiques discriminatòries per raó de l’orientació i/o identitat sexual, que posen el col·lectiu de treballadors i treballadores LGTBI en una situació de clar desavantatge en l’àmbit laboral. Per això, és necessari continuar lluitant per la igualtat. Les discriminacions, ni a la feina, ni enlloc!