La UGT de Catalunya interposa una demanda contra la direcció de Caprabo

capraboDes del Gabinet Jurídic de la UGT de Catalunya s’ha interposat avui una demanda al Tribunal Superior de Justícia de Catalunya per la modificació col·lectiva de les condicions de treball que la direcció de Caprabo ha aplicat.

Les modificacions que s’han dut a terme han estat de caràcter col·lectiu i han suposat la modificació de torns, horaris i distribució del temps de treball així com canvis de centre i grup i/o categoria a 333 treballadors i treballadores d’un total de 101 botigues de tota Catalunya

Aquest conflicte laboral va començar al gener d’aquest any quan la direcció de l’empresa Caprabo va comunicar al Comitè d’Intercentres la modificació substancial de les condicions de treball que afectava a diverses botigues, a l’administració, així com convertir 4 centres de treball en botigues de conveniència – botigues que obren més de 18 hores diàries -.

Un comentari a “La UGT de Catalunya interposa una demanda contra la direcció de Caprabo

1. Que pena y que triste es, que una empresa tan catalana como esta fundada por los Carbo, Prats i Bonet, haya caido en manos de una cooperativa sin escrupulos, que no valora a sus empleadas, y que no solo ha venido a Cataluña a enriquecerse, sino que además pretende tomarle el pelo a la gente. Nos podran apretar, pero no nos tomareis por imbeciles.
    Ojalá que desparezca el grupo Mondragon !!!
    Visca el empleats de Caprabo i visca Catalunya!!