lazo-negroMinut de silenci a les 11h davant la porta del sindicat. A les 12h, els treballadors de la UGT, amb Josep M. Àlvarez al capdavant, se sumaran al minut de silenci a la Plasça Sant Jaume

La UGT de Catalunya lamenta profundament la mort de Manuel Rives Salinas, delegat del nostre sindicat a l’empresa Delphi de Sant Cugat del Vallès (Vallès Occidental), i de Rogelio Oficialdegui, director de Recursos Humans de la mateixa planta, que volaven en l’avió de Germanwings sinistrat aquest matí quan feia la ruta Barcelona – Düsseldorf. Ambdós s’hi dirigien per participar en una reunió del comitè d’empresa europeu de Delphi que se celebrava en una ciutat propera a Düsseldorf.

La UGT de Catalunya vol transmetre el seu condol als familiars i amics de totes i cadascuna de les víctimes d’aquest tràgic accident.

En solidaritat amb totes elles, els treballadors i les treballadores de la UGT de Catalunya es concentraran avui a les 11 hores davant la porta de la seu del sindicat (Rambla del Raval, 29-35), amb el secretari general de la UGT Josep M. Àlvarez al capdavant, coincidint amb les concentracions previstes a les diferents plantes de Delphi arreu de l’Estat (Sant Cugat del Vallès, Sant Vicenç dels Horts, Pamplona I Belchite).

Després, la representació del sindicat se sumarà al minut de silenci que tindrà lloc a les 12 hores a la Plaça Sant Jaume en memòria de les víctimes i solidaritat amb els seus familiars i amics.

Un comentari a “La UGT de Catalunya lamenta profundament la mort de Manuel Rives, delegat de Delphi que viatjava a l’avió de Germanwing i de la resta de viatgers i tripulació del vol