La UGT de Catalunya lamenta profundament la mort de María José Vázquez, presidenta d’ECOM

La UGT de Catalunya lamenta profundament la mort de María José Vázquez i se suma al dolor de la seva família i de les organitzacions i persones que integren la Fundació ECOM.

María José Vázquez  ja forma part de la història del moviment associatiu al nostre país, amb un destacable paper en defensa dels drets de les persones amb diversitat funcional. La seva tasca en la promoció de l’accessibilitat, la reivindicació de polítiques públiques que fomentessin l’autonomia personal i l’impuls a la participació activa en els àmbits socials i polítics va contribuir a la visualització per part del conjunt de la societat de l’important actiu que suposa la plena participació de les persones amb diversitat funcional.

Una plena participació que tant des de la UGT de Catalunya com des de la Fundació ECOM sempre hem defensat que ha d’arribar al mercat laboral ordinari perquè les persones amb diversitat funcional puguin accedir a una ocupació digna i desenvolupar les seves capacitats sense cap tipus de discriminació.

El seu llegat és una important trajectòria vital, social i política, de lluita i de compromís que, entre tots els que hem col·laborat amb ella i amb la Fundació ECOM, mantindrem per assolir el seu objectiu d’igualtat.

blocked::mailto:premsa@catalunya.ugt.org