La UGT de Catalunya manté la majoria absoluta al Comitè Intercentres de SEAT

Font: ACN

El nostre sindicat amplia la  majoria absoluta al centre de SEAT Martorell, amb tres delegats més

Avui s’han celebrat les eleccions sindicals al Grup Seat, i la UGT de Catalunya ha consolidat la seva majoria absoluta al Comitè Intercentres, renovant la majoria sindical a la totalitat dels centres.
La composició del comitè intercentres ha quedat de la següent manera:
UGT 7 delegats (igual que al 2011)
CCOO 3 delegats (en perd un respecte al 2011)
CGT 2 delegats (igual que al 2011)
USOC-STS 1 (no hi participava abans)
A Martorell, la UGT augmenta encara més la seva majoria absoluta. El Comitè passa a tenir 41 representants (als comicis de 2011 en tenia 39). El nostre sindicat tindrà 25 delegats, tres més que fins ara; CCOO en perd quatre i es queda amb 7 delegats; la CGT en perd un, i es queda amb 5 delegats; i USOC-STS entra a formar part del Comitè amb 4 representants.
A la Zona Franca, la UGT ha obtingut majoria simple:
UGT 11
CCOO 7
CGT 3
USOC-STS 2
Al Centre Tècnic, la UGT segueix mantenint la majoria absoluta:
UGT 13
SINDICAT DE QUADRES 2
A Recanvis, la UGT manté la majoria:
UGT 7
A SEAT COMPONENTES* (antiga GEARBOX), majoria simple de la UGT
UGT 11
CGT 6
VAESA* (Comercial a El Prat de Llobregat), majoria absoluta de la UGT
UGT 13
* Tant SEAT Componentes com VAESA no compten per al recompte final dels representants del Comitè Intercentres.
La UGT de Catalunya valora molt positivament el resultat obtingut als diferents centres, sobretot a Martorell, on hem ampliat novament la majoria amb tres delegats més.
Davant d’aquests resultats, la secció sindical de la UGT agraeix la confiança dipositada pels treballadors i treballadores del grup (un total de 13.400). Els treballadors i les treballadores han valorat aquests quatre anys de negociació i diàleg en temps de crisi, i els fruits que ha comportat.
Per als propers 4 anys el repte és la negociació del nou conveni, el conveni de la recuperació, ja que el 2014 ha estat un bon any de vendes per al grup.
Tot i tenir la majoria absoluta del Comitè Intercentres, la UGT de Catalunya continuarà tenint la mà estesa als altres sindicats per a la millora de les condicions laborals dels seus treballadors i treballadores.