La UGT de Catalunya organitza diumenge la III Cursa Solidària pel Treball Digne

cartell-cursaA les 10h al Poliesportiu Municipal de Parets del Vallès

Lliuraran els premis el secretari general de la UGT de Catalunya, Camil Ros; la consellera de la Presidència, Neus Munté; l’alcalde de Parets, Sergi Mingote, i el secretari general de la UGT Confederal, Josep M. Àlvarez

Els fons recollits es destinaran íntegrament a la ‘Lluita d’Arnau’ i la investigació del càncer infantil a Sant Joan de Déu

En el marc de la Jornada Mundial pel Treball Digne, la UGT de Catalunya organitza el properdiumenge, 9 d’octubre, la tercera edició de la Cursa Solidària pel Treball Digne al Pavelló Municipal d’Esports de Parets del Vallès.

La cursa (10 km) s’iniciarà a les 10 hores i cinc minuts després es donarà el tret de sortida a la marxa popular (5 km).

Al lliurament de premis hi participaran el secretari general de la UGT de Catalunya,Camil Ros; la consellera de la Presidència,Neus Munté; l’alcalde de Parets del Vallès,Sergi Mingote; el secretari general de la UGT Confederal, Josep M. Àlvarez; el director general d’Esports de la Generalitat, Antoni Reig, i la mare de l’Arnau, Irene Navarro.

Com l’any passat, la recaptació de les inscripcions es destinarà de manera íntegra a la “Lluita d’Arnau” (http://www.lalluitadarnau.com) i a la línia d’investigació de l’Hospital Sant Joan de Déu sobre la histiocitosi i el càncer infantil.

El nostre principal objectiu amb aquesta cursa, la marxa popular i les altres activitats com la donació de sang i la marató de dance fitness que s’organitzen durant el matí és reivindicar els drets laborals d’una manera lúdica i amb un objectiu solidari.

III Cursa Solidària pel Treball Digne

Dia: diumenge, 9 d’octubre de 2016.
Hora: inici de la cursa a les 10h. Lliurament de premis cap a les 11.30h.
Lloc: Poliesportiu Municipal Joaquim Rodríguez Oliver de Parets del Vallès.
Recorregut:  Marxa Popular (5 Km) i cursa (10 Km).