La UGT de Catalunya organitza la II Cursa Solidària pel Treball Digne

cursa-treball-digneTindrà lloc el proper diumenge, 4 d’octubre, a Parets del Vallès

Els fons recollits es destinaran a la “Lluita d’Arnau” i a la línia d’investigació que ha obert l’Hospital Sant Joan de Déu per la histiocitosi i el càncer infantil.

En el marc de la Jornada Mundial pel Treball Digne, la UGT de Catalunya organitza pel proper diumenge, 4 d’octubre, la segona edició de la Cursa Solidària pel Treball Digne.

Aquest any, la UGT de Catalunya compta amb el suport de l’Ajuntament de Parets del Vallès, de la Secretaria General de l’Esport de la Generalitat i amb la col·laboració de “la lluita de d’Arnau” per organitzar els dos recorreguts. A diferència de l’any passat, aquest any els participants poden escollir entre apuntar-se a la marxa popular o a la cursa.

El nostre principal objectiu és reivindicar els drets laborals i donar a conèixer la importància d’aquests aconseguint la implicació ciutadana. A més, aquesta cursa té un objectiu solidari i de lluita contra l’exclusió social, tots els valors propis del sindicalisme. Tots els diners recaptats en aquesta segona edició aniran a la “Lluita d’Arnau”(http://www.lalluitadarnau.com) i a la línia d’investigació que ha obert l’Hospital Sant Joan de Déu per la histiocitosi i el càncer infantil.

La cursa s’iniciarà a les 10 hores des del Pavelló Municipal d’Esports de Parets del Vallès, la marxa popular començarà cinc minuts després de la cursa.

El lliurament de premis tindrà lloc cap a les 12 hores a les pistes d’atletisme. Hi participaran a l’acte el secretari general de la UGT de Catalunya, Josep M. Àlvarez  i l’alcalde de Parets del Vallès, Sergi Mingote.

A més, durant tot el matí es podrà participar en altres activitats com donació de sang, un marató de dance fitness i els més petits podran jugar als inflables.

II Cursa Solidària pel Treball Digne

Dia: diumenge, 4 d’octubre de 2014

Hora: 10 hores

Lloc: Parets del Vallès

Recorregut:  Marxa Popular (5 Km) i cursa (10 Km)

Inscripcions: es poden realitzar a www.championchip.cat. L’import és de12 euros per a corredors sense xip i de 10 euros per a corredors que ja en tenen. Pels participants a la marxa popular el preu és de 6 euros. Poden participar atletes de qualsevol nacionalitat, federats o no, a partir de 16 anys. Els i les participants rebran un bossa, una samarreta tècnica i productes dels patrocinadors.

Premis: trofeu per als tres primers atletes de la classificació general masculina i de la femenina. Premi especial al participant més jove i al més veterà.

La cursa forma part de la “Lliga Championchip 2015″.