La UGT de Catalunya participa a l’acte ‘Diguem Prou!’ de SOS Racisme

construction-worker

La UGT de Catalunya, l’AMIC i l’Avalot donen suport i participen a l’acte “Diguem prou!”, que organitza SOS Racisme en defensa de la democràcia i contra el racisme i la xenofòbia demà dissabte, 19 de març, al Passeig Lluís Companys de Barcelona de 17 a 22 hores.

undefined

Es tracta d’un acte que vol mobilitzar persones de tots els barris i municipis de Catalunya i de totes les edats, ideologies, orígens i cultures.  Serà un moment de denúncia i reivindicació, però també de proposta i construcció social, que comptarà amb el suport de persones del món acadèmic, la cultura, l’espectacle i el món associatiu.

El programa d’activitats és el següent:

17h – Roda de premsa de SOS Racisme i les entitats adherides. En representació del nostre sindicat intervindrà Raquel Gil, secretària d’Igualtat i Polítiques Socials de la UGT de Catalunya i presidenta d’AMIC.

De 18h a 20h – Acte central, amb les intervencions de Samir Naïr, Isabel Clara- Simó, Xavier Besalú, Manel Barceló, Mónica Lucchetti, Laura Guiteras, Pere Camps i Bella Agossou. Projeccions i actuacions musicals de Yacine & The Oriental Groove, Pau Alabajos i West  Barna.

20 – Lectura conjunta del manifest per les entitats.

De 20h a 22h – Cloenda de l’acte amb el concert de Sabor de Gràcia, 9Son i Che Sudaka.