La UGT de Catalunya participarà a les manifestacions de demà 22 de febrer en defensa de les pensions públiques

Animem a tota la ciutadania a sortir al carrer aquest dijous i a participar en defensa de les pensions públiques i contra la pujada de merda del 0,25% per aquest any

La UGT de Catalunya participarem demà a les mobilitzacions en defensa de les pensions públiques que s’han organitzant, junt a altres sindicats, associacions i col·lectius, amb la intenció de protestar contra les reformes realitzades pel Partit Popular que suposen una retallada per a les pressions actuals i futures.

Aquestes mobilitzacions s’emmarquen dins de la campanya posada en marxa per la UGT contra la “merda” del 0,25% d’increment de les pensions per aquest any i denunciar el foment de plans de pensions privats que fa el Govern mentre retalla les pensions públiques. Per tot plegat, la UGT de Catalunya fa una crida a tota la ciutadania perquè s’impliqui en les concentracions que es realitzaran per assegurar el sosteniment del sistema públic de pensions.

L’esgotament de tots els processos de diàleg amb el Govern de l’Estat que no planteja cap tipus de resposta, fa que la mobilització sostinguda i constant sigui la única sortida fins que el Govern doni marxa enrere. I hem de tenir molt clar que no podem deixar la lluita pel futur de les pensions únicament en mans de les persones pensionistes, el problema és de tota la societat, és per això que és fonamental que participem tota la ciutadania i acompanyen als pensionistes en totes les mobilitzacions.

Des de la UGT de Catalunya reclamem la derogació de l’Índex de Revalorització i el Factor Sostenibilitat que empobreix als actuals i futurs pensionistes, la recuperació del poder adquisitiu perdut per les pensions des de la seva no revalorització per l’increment de preus al consum, la reforma immediata de les fonts de finançament que permeti que el sistema pugui finançar-se addicionalment amb impostos, l’eliminació de les reduccions de cotitzacions i alliberar al Sistema de la Seguretat Social de les despeses que suposen les bonificacions a la contractació.

Aquestes son les manifestacions convocades per demà 22 de febrer a Catalunya:

• Barcelona                   10:30h   Plaça de Catalunya
  • Figueres                      11:30h   Plaça de l’Ajuntament