La UGT de Catalunya participarà demà a l’assemblea del CSIR PIRIMED, integrada per sindicats francesos, andorrans i catalans

CSIR5Hi participaran 200 delegats i delegades a banda i banda de la frontera

Demà dijous, 23 de febrer, més de 200 delegats i delegades es reuniran en l’assemblea sindical transfronterera organitzada pel Consell Sindical Interregional Pireneus Mediterrània (CSIR PIRIMED), integrat per sindicats francesos, andorrans i catalans.

El fil conductor de la trobada són els reptes de l’Europa social i d’una globalització desregulada, i com ens afecten com a classe treballadora. En especial, com afecten els treballadors transfronterers, que pateixen obstacles constants en l’àmbit laboral, fiscal i de seguretat social, més enllà de les diferents reformes laborals que s’estan aplicant.

La trobada tindrà lloc al Palau dels Reis de Mallorca de Perinyà (França) a partir de les 10 hores, i hi intervindran Katja Lehto-Komulainen, secretària general adjunta de la CES, i Bernard Thibaut, membre de l’executiva de l’Organització Internacional del Treball (OIT)

A partir de les 14 hores hi intervindrà la vicesecretària general de la UGT de Catalunya, Laura Pelay, qui presentarà i moderarà la taula rodona referent al pla de treball del CSIR, dins de l’apartat ‘ Preocupacions dels habitats de l’espai transfronterer. Quines intervencions sindicals són possibles?’

La cloenda de l’assemblea està prevista a les 16:30 hores.

Assemblea del CSIR PIRIMED

DIA: 23 de febrer.
HORA: A partir de les 10 hores.l
LLOC: Palau dels Reis de Mallorca. Perpinyà. França.