La UGT de Catalunya participarà en els actes de suport al model d’escola catalana, democràtica i cohesionadora

El sindicat fa una crida a concentrar-se demà a la tarda per defensar el model educatiu i donar suport als docents.

La UGT de Catalunya participarà als actes en defensa del model educatiu català i en suport als docents que ha convocat la plataforma Somescola, de la qual el sindicat forma part, demà dimecres, 28 de febrer.

Al matí, el secretari general de la UGT de Catalunya, Camil Ros, participarà en un acte de suport del món municipal al model d’escola catalana, a l’escola Rosselló Pòrcel de Santa Coloma de Gramenet, un dels centres on fa 35 anys va començar el sistema d’immersió lingüística.

A la tarda, Ros assistirà a la concentració de plaça Sant Jaume, a les 18 h, convocada en defensa del model educatiu català i per reforçar l’ampli consens i el compromís amb la immersió lingüística com a eina de cohesió social i igualtat d’oportunitats. L’acompanyaran la vicesecretària general de la UGT de Catalunya, Laura Pelay, la secretària general de la Federació d’empleades i empleats Públics de la UGT de Catalunya, Encarna Fernández, així com responsables dels diferents sectors de l’ensenyament de la Federació.

Aquesta concentració s’ha convocat a la mateixa hora davant de tots els ajuntaments del país. Es tracta també d’un gest de suport a docents i institucions que treballen perquè l’educació a Catalunya sigui un pilar fonamental del país.

Acte de suport del món municipal al model d’escola catalana:

Dia: Dimecres, 28 de febrer de 2018

Hora: 11 hores

Lloc: escola Rosselló Pòrcel. Rambla Sant Sebastià, 98. Santa Coloma de Gramanet

Concentracions davant els ajuntaments

Dimecres, 28 de febrer de 2018

Hora: 18 hores

Lloc: plaça de Sant Jaume (Barcelona) i resta d’ajuntaments catalans

Enllaç al manifest de Somescola “Per la consolidació, protecció i millora del model educatiu català”: cliqueu aquí