La UGT de Catalunya presenta els “relats de prevenció”

relats-prevencio
Els llibrets, que volen conscienciar de la importància de seguir les mesures de prevenció de riscos laborals, es repartiran dilluns als usuaris del vestíbul de Provença/Diagonal de FGC i Metro

La UGT de Catalunya presentarà el proper dilluns, 26 d’abril, a les 12 hores, al vestíbul de la parada de Provença/Diagonal dels Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya i Metro, els “Relats de prevenció”.

El secretari de Política Sindical, Camil Ros, i el responsable de Salut Laboral, Dionís Oña, explicaran als mitjans de comunicacions en què consisteix aquesta campanya informativa, i també es repartiran els relats entre els usuaris de FGC i Metro.

Els “Relats de prevenció” estan elaborats pel Departament de Medi Ambient i Salut Laboral del nostre sindicat i es distribuiran entre els usuaris del transport públic de l’Àrea Metropolitana de Barcelona amb l’objectiu de conscienciar de la importància de seguir a la feina les mesures de prevenció de riscos laborals. Les cinc publicacions, idònies per llegir durant el trajecte en transport públic, relaten casos d’accidents reals, on l’eix central de la història és l’entorn social i familiar de la víctima:

• Foc!, un incendi en una oficina.
  • El forat de l’abisme, una caiguda mortal en una obra.
  • Jugar-se-la, un accident per acumulació de gasos durant la neteja d’una fossa.
  • Xoc!, un accident laboral in itinere.
  • La vida en un instant, un treballador nou que no sap bé com funciona una màquina, pateix l’atrapament d’una mà.

Presentació dels “Relats de prevenció”

DIA: dilluns, 26 d’abril de 2010

HORA: 12 hores

LLOC: vestíbul de la parada de Provença dels Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya(accés Balmes/Rosselló).