La UGT de Catalunya publica al seu web les dades econòmiques del sindicat

transparencia

Més d’un any abans del que marca la llei de transparència per a les organitzacions sindicals

Més d’un any abans del que marca la llei de transparència (llei 19/2013) per a les organitzacions sindicals (desembre del 2015), la UGT de Catalunya ha publicat al web www.ugt.cat els comptes del sindicat.

Al nostre web, a l’apartat “Transparència”, es pot consultar informació sobre:

·         Què és la UGT de Catalunya.

·         Les funcions que realitza el sindicat: l’assessorament laboral i l’acció sindical, la negociació col·lectiva, la representació institucional, la vigilància de la salut laboral, la formació i l’activitat social.

·         L’organització interna del sindicat: estatuts i documents directius; els afiliats i les afiliades; la representació a l’empresa (delegats i seccions sindicals); les federacions; les unions territorials; els òrgans de control, participació i decisió; el Secretariat Nacional de Catalunya, i els òrgans de defensa dels afiliats i dels delegats.

·         La informació econòmica: comptes de l’any 2012, pressupostos del 2014 i programes de col·laboració amb les administracions públiques. Els comptes del 2013 es publicaran en el termini aproximat d’un mes, quan es finalitzi l’auditoria.

www.ugt.cat/transparencia