La UGT de Catalunya rebutja el tancament de Delphi a Sant Cugat

delphi

El tancament de la planta suposa l’acomiadament de més de 600 treballadors i treballadores

La direcció de la planta de Delphi Diesel (Sant Cugat del Vallès) ha anunciat el cessament de l’activitat durant aquest 2016 per aquesta planta.

Davant d’aquesta situació la UGT de Catalunya manifesta que:

–          Els nostre sindicat s’oposa aquest plantejament totalment. Des de la UGT de Catalunya rebutgem una mesura d’aquest tipus sense que no hi hagi prèviament alguna alternativa consolidada per mantenir els llocs de treball.

–          Aquesta mesura no és més que una deslocalització cap a països de baix cost, iniciat fa temps per la Corporació. Aquest tipus de política industrial només té com objectiu utilitzar els països de baix cost com a mà d’obra barata sense tenir en compte el grau de professionalitats de la plantilla.

–          Aquesta decisió suposa una pèrdua de més de 600 llocs de feina – inadmissible que succeeixi sense cap tipus de negociació -.

–          Des del nostre sindicat ens posem a la disposició de la direcció de l’empresa per negociar i plantejar mesures, sempre que suposin el manteniment dels llocs de treball actuals.

3 comentaris a “La UGT de Catalunya rebutja el tancament de Delphi a Sant Cugat

1. Que dicen, los politicos ante estas situaciones, que es mas importante lo follones de la independencia, o preocuparse que no cierren mas empresas,o se vallan a otros lugares..

2. Es vergonzoso que en el siglo que estamos sigan riéndose así de los trabajadores.

BASTA YA !!

3. Los altos costes de la bomba de inyección en Sant Cugat, no justifican la injusta DESLOCALIZACION a la que nos someten.
    No queremos indemnizaciones, queremos producir y sobre todo seguir cotizando.
    Todos tenemos famílias, BASTA YA de que solo se enriquezcan los mismos de siempre.