La UGT de Catalunya reclama la posada en marxa de la línia d’autobús D30 de la Diagonal

El nostre sindicat defensa la connexió del tramvia però comptant sempre amb la viabilitat tècnica, un ampli consens social i polític, i que estigui gestionat per TMB i no en mans privades

La UGT de Catalunya reclama la posada en marxa immediata de la línia d’autobús D30 de la Diagonal, que en el seu moment va gaudir de la unanimitat de tots els grups municipals.

El nostre sindicat participa activament en el debat sobre la connexió del Trambaix i el Trambesòs, una connexió reclamada pels municipis metropolitans afectats, però que tindria principalment una afectació territorial i social a la ciutat de Barcelona, on constatem que no existeix el consens polític que demanem des de fa anys i sense el qual es fa difícil abordar una obra d’aquestes característiques. És necessari un consens social i polític el més ampli possible i sense que les conteses electorals dictin l’agenda.

La UGT de Catalunya defensa la connexió del tramvia però, d’una banda, comptant sempre amb la viabilitat tècnica i que el projecte sigui compartit per la ciutadania, i d’altra banda, solucionant el que considerem una absoluta anomalia: situar en mans privades un transport públic estratègic per a Barcelona i rodalies, i això amb o sense connexió de les dues línies.

Des del nostre sindicat no secundem l’actitud d’alguns sindicats que no volen participar en cap fòrum on es discuteixi el futur dels transport públic de Barcelona i, per tant, dels treballadors i les treballadores d’aquest sector, únicament amb la finalitat de manipular i treure rèdit electoral, sense importar-los a defensa dels professionals que representen.

Des de la UGT de Catalunya seguirem defensant el transport públic a la ciutat de Barcelona i, conseqüentment als seus treballadors i treballadores, als fòrums on sigui necessari, presentant les nostres propostes i condicionant el suport a qualsevol iniciativa a uns mínims, que són la defensa dels llocs de treball i que tot el transport públic de Barcelona estigui gestionat per TMB (metro, autobús o tramvia –connectat o no). Aquestes són les premisses que el nostre sindicat ha defensat sempre i continuarà defensant a totes les plataformes i taules on estiguem.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

*