La UGT de Catalunya reforça el front comú dels empleats públics

ENGANTXINA_MANI_14A_B_

Els i les responsables de la Federació de Serveis Públics, la Federació de Treballadors de l’Ensenyament, la Federació de Transports i el SAP-UGT (sector majoritari al cos dels Mosssos d’Esquadra) de la UGT de Catalunya han mantingut  aquest matí una reunió per decidir les línies d’actuació que es plantegen davant del nou atac que des del Govern s’ha anunciat que es farà contra els serveis públics i les condicions laborals dels empleats públics.

Aquesta reunió ha comptat amb els principals representants del nostre sindicat a la Generalitat, les empreses públiques, les diferents administracions catalanes, les univeritats, el sector d’ensenyament públic i concertat, els Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (que ja van patir una retallada també del 5%, com els empleats públics) i la policia catalana.

Aquesta taula de treball comú ha permès reforçar la nostra acció sindical als diferents sectors que donen servei públic per donar una resposta comuna en la propera taula de negociació de la funció pública, que ha fixat el govern de la Generalitat per als propers 30 de novembre i 1 de desembre.

Només amb l’esforç unitari de tots els sectors afectats es pot aconseguir donar una resposta unitària que permetri combatre el nou atac del Govern. Un nou atac que afecta una altra vegada els empleats públics i els serveis públics, amb la intenció de desmantellar l’Estat del Benestar.