La UGT de Catalunya reitera la viabilitat de la planta de Bacardi a Mollet i denuncia l’immobilisme de la direcció

MOLLET DEL VALLES 11 02 2016 EMPRESA BACARDI HOY SE REUNE SU COMITE Y LA DIRECCION Y SE ANUNCIAN MEDIDAS FOTO JOSEP GARCIA

Aquesta tarda, manifestació i lectura de manifest al ple municipal. Demà, vaga de 24 hores. Dimecres, reunió comissió Treball Parlament de Catalunya

La UGT de Catalunya denuncia l’immobilisme de la direcció de Bacardi en la reunió de mediació mantinguda amb el comitè d’empresa de Bacardi aquest matí.
Fent ús d’arguments febles, Bacardi assegura que no hi ha marxa enrere en la seva decisió de tancar les instal·lacions productives i d’embotellament del seu centre de Mollet i traslladar-ne la producció a Itàlia, que suposa l’acomiadament de 82 treballadors i treballadores, mentre el comitè continua denunciant que aquesta decisió no està justificada i defensa de la viabilitat de la planta, que abasteix el tercer mercat més important del món per a la companyia.

Aquesta tarda, a partir de les 17:30 hores, la plantilla es manifestarà des de la factoria fins a l’Ajuntament de Mollet, on es llegirà un manifest en el ple municipal de les 19 hores.

Demà dimarts, 1 de març, els treballadors i les treballadores de la planta de Mollet faran una vaga de 24 hores. Després de la reunió prevista per al matí, el comitè d’empresa atendrà els mitjans de comunicació assistents a les 14 hores davant les portes de la fàbrica.

Dimecres, 2 de març, la comissió de Treball del Parlament de Catalunya rebrà els representants dels treballadors a les 12 hores.