La UGT de Catalunya ret homenatge a Antoni Benaiges, mestre de la república i sindicalista represaliat pels feixistes

antoni-benaigesA l’acte, que tindrà lloc al Museu Arqueològic Comarcal de Banyoles, hi participaran Camil Ros, secretari general de la UGT de Catalunya, i Xavier Casas, secretari general de la UGT Comarques Gironines

Demà divendres, 31 de març, la UGT de Catalunya organitza un acte amb motiu de l’exposició fotogràfica “Desenterrant el silenci: Antoni Benaiges, el mestre que va prometre el mar”, que acull el Museu Arqueològic Comarcal de Banyoles.

L’acte, que tindrà lloc a les 11.30 hores, comptarà amb les intervencions de Jordi Congost, regidor d’Esports, Habitatge, Programa de Barris, Recursos Humans i alcalde accidental de Banyoles; Xavier Casas, secretari general de la UGT Comarques Gironines; Sergi Bernal, comissari de l’exposició; Javier Giménez, mestre, afiliat a FETE-UGT des de l’any 1979 (ha treballat aspectes de memòria històrica a l’àmbit del sindicalisme i la renovació pedagògica vinculada a les terres de Lleida), i Camil Ros, secretari general de la UGT de Catalunya.

Abans de l’acte, a les 11 hores, Camil Ros i Xavier Casas atendran els mitjans de comunicació.

Antoni Benaiges va ser un mestre català de la República i sindicalista de FETE represaliat pels feixistes l’any 36. Aquí trobareu més informació.

En aquest enllaç trobareu el targetó.

Acte i exposició homenatge a Antoni Benaiges

DIA: Divendres, 31 de març de 2017.

HORA: a les 11 hores, atenció a mitjans. A les 11.30 hores, acte.

LLOC: Museu Arqueològic Comarcal de Banyoles (Placeta de la Font, 11).