La UGT de Catalunya s’adhereix al manifest Un clam de Justícia!

justicia1
El secretari general de la UGT de Catalunya, Josep M. Àlvarez, participarà demà en l’acte organitzat per la plataforma Un Clam de Justícia! en suport al jutge Baltasar Garzón. Aquesta plataforma aplega ciutadanes, ciutadans i diferents entitats, associacions i organitzacions, que tenen com objectiu comú la defensa dels valors i la memòria democràtica. La UGT de Catalunya està adherida a aquesta plataforma.

En aquest primer acte públic, Un Clam de Justícia! i les persones i entitats que en formem part volem denunciar que l’oblit és un insult a la consciència i a la dignitat humana i alhora volem alertar la ciutadania que el fet que la Falange i Manos Limpias asseguin a la banqueta dels acusats a Baltasar Garzón, el jutge que ha pretès investigar els danys a les víctimes d’una dictadura, és un atac directe als principis bàsics de la democràcia.

En l’acte de demà, que se celebrarà al Paranimf de la Universitat de Barcelona, hi partipen José M. Mena, Paco Ibáñez, Salvador Giner, Els Comediants, Joan Margarit, Joan Ollé, Monika Zgustova, Marina Rossell i Rosa Regàs.

Un Clam de Justícia! convoca per al proper dissabte 24 d’abril, a les 18:30 hores, una concentració ciutadana a la plaça de Sant Jaume de Barcelona.

En aquest link podeu veure les adhesions al manifest Un Clam de Justícia!

Acte de suport al jutge Baltasar Garzón

DIA: dimarts, 20 d’abril de 2010

HORA: 13 hores

LLOC: Paranimf de la Universitat Central de Barcelona. Plaça Universitat. Barcelona.