La UGT de Catalunya se suma a la campanya “Enllaçats per la llengua”

llengua1S’han convocat actes a tot Catalunya en defensa de la unitat de la llengua, la immersió i el català a l’escola

La UGT de Catalunya i la Federació de Treballadors de l’Ensenyament de Catalunya (FETE-UGT), com a organitzacions també membres de la plataforma Somescola.cat, se sumen i fan una crida a la participació en les activitats de la campanya “Enllaçats per la llengua”, en defensa del català a l’escola.

Per aquest dissabte, 9 de març, hi ha previstos diferents actes a Barcelona, Sabadell i Girona a favor del model d’immersió lingüística i de l’ús social del català a les escoles. També hi haurà accions a Perpinyà, Castelló, València, Eivissa, Palma, El Mercadal i Ciutadella, entre d’altres poblacions. D’altra banda, i com a actes simbòlics, la campanya fa una crida perquè es pengin senyeres als balcons de les cases.

Actes de la campanya ”Enllaçats per la llengua” (dissabte, 9 de març)

A Barcelona: a les 18 h, formació d’una cadena humana des de la plaça del Rei fins a la plaça Sant Jaume.

A Sabadell: a les 19 h, a la plaça de Sant Roc, concentració i lectura del manifest.

A Girona: a les 12 h, a la plaça de Salvador Espriu (mercat). Ballada de sardanes amb la colla sardanista Aires gironins del GEiEG. Tot seguit, s’enllaçarà per la llengua amb una cadena humana a la plaça Catalunya i s’anirà a la plaça del Vi amb cercavila.

En aquest enllaç podeu llegir el manifest:

Info extra:

En aquest enllaç podeu llegir la Crida a participar en la campanya i ampliar-ne la informació.

A més, si voleu adherir-vos al manifest, podeu fer-ho mitjançant aquest formulari.