La UGT de Catalunya signa demà el Pacte Local per l’educació de l’Hospitalet

aulaDemà dijous, 3 de novembre, a les 18 h, a l’Auditori Barradas

Joan Barrachina, secretari local de la delegació de la UGT a L’Hospitalet, i Carles Villalante, secretari de Política Institucional de la Federació d’Empleats Públics (FeSP-UGT de Catalunya) participaran demà dijous, 3 de novembre, en representació de la UGT de Catalunya en la signatura del Pacte Local per l’Educacio de l’Hospitalet amb més de 100 entitats i organitzacions polítiques, veïnals, sindicats, ampes i centres educatius  de la ciutat. L’acte tindrà lloc a les 18 hores a l’Auditori Barradas de L’Hospitalet.

Per a la UGT de Catalunya, i especialment per a la UGT de L’Hospitalet, la signatura d’aquest pacte és el colofó d’una gran aposta de consolidació de L’Hospitalet com a ‘Ciutat Educadora’, on tota la seva ciutadania haurà de veureu garantits els seus drets a l’educació al llarg de la vida en igualtat d’oportunitats.

Un pacte que, al nostre entendre, neix amb el valor afegit del més valuós consens entre totes les parts signants a l’hora d’establir totes les prioritats i propostes d’acció de futur en matèria d’educació que el govern municipal de torn haurà d’assolir en aquelles qüestions que li siguin de competència directa, o bé de negociar amb aquelles administracions que en tinguin competències exclusives.

A més, per a la UGT la signatura d’aquest pacte suposa molt més que un acte institucional, ja que ratifica el nostre més ferm compromís amb la ciutat, els seus ciutadans i ciutadanes, i amb  totes les parts signants implicades (l’administració local, els agents socials i educatius) per treballar de forma conjunta i proactiva en la consecució dels objectius establerts tant a curt com a llarg termini.