La UGT de Correus, la força més votada a Catalunya

Després de les eleccions d'ahir, encara resten per votar el juny el personal laboral de Tarragona i de Girona i els funcionaris de Lleida

La UGT de Catalunya ha estat la força sindical més votada a les eleccions de Correus al nostre país celebradeahir. Tot i els pactes i les traves de la direcció de Correus i d'alguns dels sindicats signants de l'últim conveni, la UGT de Catalunya ha rebut el suport dels treballadors i les treballadores del servei de Correus.

Els resultats per nombre de vots han estat els següents

Girona

Tarragona

VOTS

UGT

1.111

1.422

CCOO

1.019

1.331

Els resultats totals no són encara definitius, ja que el juny s'han de celebrar encara les eleccions entre el personal laboral de la província de Tarragona, el personal laboral de Girona i el personal funcionari de Lleida. L'única província on han votat tots els treballadors i treballadores ha estat Barcelona, amb el següent resultat:

• UGT de Catalunya: 13 delegats
  • CCOO: 13 delegats
  • CGT: 11 delegats
  • CSIF: 10 delegats
  • Altres: 9 delegats

La fermesa de la UGT en els seus plantejaments i en el seu posicionament de treballar en la defensa dels interessos dels treballadores i les treballadores del servei de Correus en les negociacions del conveni i el seu NO rotund a la signatura del mateix, ja que no garanteix millores en les condicions de treball ni un bon servei a la ciutadania (com ha quedat demostrat en els darrers mesos) ha estat ratificada a les urnes.

La UGT de Correus continuarà treballant per un Correus públic i de qualitat al servei de la ciutadania i dels treballadors i les treballadores.

{moscomment}