La UGT de les Comarques Gironines celebrarà el 7 de juny el seu 10è Congrés sota el lema ‘Units guanyem tots’

mani-2012El proper 7 de juny, la UGT de Comarques Gironines celebrarà el seu 10è congrés al Castell de Sant Ferran de Figueres. Dolors Bassa, l’actual Secretaria General, ho ha presentat avui en el local de UGT de Figueres, conjuntament amb el Secretari d’Organització, Jorge Iglesias, i el Delegat Comarcal de l’Alt Empordà, Juli Jiménez.

Al mateix temps, ha informat de la seva voluntat per a encapçalar un equip format per 5 persones que coordinarà el sindicat els propers 4 anys i els delegats/des comarcals. Ha dit que intentarà una candidatura de consens però que fins al mateix dia 7 de juny es poden presentar més candidatures.

Dolors Bassa ha explicat que es presenta “en una època molt complicada, amb uns governs sords i cecs. Ara és el moment de plantar cara i no tenir dubtes. S’hi ha de ser quan hi ha més dificultat. El sindicat és l’últim bastió de defensa dels treballadors i treballadores; toca demostrar que el carrer és nostre i serà, juntament amb els centres de treball, el lloc de lluita permanent. Ara toca defensar i resistir, que no és el mateix que estar a la defensiva perquè tenim propostes i alternatives” ha dit.

La UGT de Comarques Gironines arriba al seu 10è congrés amb uns 10.000 afiliats/des i 2.500 delegats/es, que son un 53,5% de la representació sindical a les Comarques Gironines. En el congrés hi participaran 120 delegats/des per debatre i aprovar, si és el cas, la gestió realitzada en els últims 4 anys, enfilar les ponències i idees de futur i votar una executiva pels propers temps.