La UGT de les Terres de l’Ebre insta la direcció d’Ercros i les administracions a cercar solucions per a Flix

ercrosLa UGT de les Terres de l’Ebre manifesta, al seu Congrés Extraordinari de l’1 de març, el suport i recolzament a tot el comitè d’empresa i al conjunt dels treballadors de l’empresa Ercros de Flix, així com a tots els treballadors de les empreses auxiliars que també es veuen afectats per aquest tancament en aquest moments d’angoixa i malestar en veure perillar els seus llocs de treball.

Des del nostre sindicat instem la direcció de l’empresa i les administracions a cercar solucions per tal d’evitar la desaparició de més llocs de treball.

El desnonament de la fàbrica de Flix és un clar símptoma de desindustrialització del territori, concretament de la Ribera d’Ebre.

El treball que la UGT com a membre de la Comissió d’Industrialització del Govern de la Generalitat a les Terres de l’Ebre ha estat i continuarà estant una constant lluita per tal de defensar i poder garantir la continuïtat de les empreses i els llocs de treball a les Terres de l’Ebre.