La UGT de Terres de l’Ebre exigeix al conseller de salut informació sobre la nova xarxa hospitalària anunciada a la premsa

sanitat-portEl secretari general de la UGT de Terres de l’Ebre, Valentí Marin, ha fet arribar una carta al conseller de Salut, Antoni Comín, retraient-li la manera com ha anunciat la recuperació de la gestió dels centres hospitalaris al territori.

El passat 1 de febrer, en una visita al territori, el conseller va declarar a la premsa que “s’està treballant en la creació d’una nova xarxa hospitalària de les Terres de l’Ebre”, anunci que ha generat incertesa entre les persones usuàries i també entre els i les professionals del sector.

A la carta, li traslladem al conseller la indignació dels agents socials, que exigim informació i poder participar en l’elaboració del nou model, per tal de garantir un sistema sanitari integral de qualitat i el respecte a les condicions laborals dels treballadors i les treballadores, i així evitar possibles conflictes.

Us adjuntem la carta enviada al conseller de Salut.

Carta al conseller de sanitat