La UGT del Baix Llobregat dona suport a les concentracions de repulsa a la pressumpta agressió sexual contra una dona a Molins de Rei

Arran la notícia feta pública a diferents mitjans de comunicació de la presumpta agressió sexual patida per una dona el passat dissabte 19 de maig a la sortida d’una discoteca al municipi de Molins de Rei, des de la UGT del Baix Llobregat volem manifestar la nostra mes enèrgica condemna i repulsa contra aquest fet i en general contra totes les agressions i actes de violència masclista que pateixen les dones.

Qualsevol acte de violència masclista, com les agressions sexuals, son un atemptat contra la llibertat i dignitat de totes les persones que fan trontollar la convivència pacífica de la nostra societat. La UGT lluita i lluitarà per eradicar la violència masclista, per nosaltres és un dels problemes més greus que pateix la nostra societat i no defallirem per assolir una societat on les dones visquin en llibertat sense patir violències i discriminacions de cap tipus.

Donem recolzament a la convocatòria feta pel Consell Comarcal del Baix Llobregat i pel Consell de Dones del Baix a les concentracions proposades pel dia d’avui dimarts a les 20 hores a tots els ajuntaments de la comarca.