La UGT del Maresme enceta la campanya ‘Som solidaris’

caritasLa crisis econòmica sacseja amb força les condicions de vida de milers de persones i famílies a Mataró. Les situacions de desesperació, la situació d’injustícia a on els més febles son les principals víctimes de la crisi, fan que el nostre sindicat, compromès amb la defensa de les condicions de vida de les persones, tingui una forta activitat de denúncia de les injustícies, reivindicativa i combativa, però sense dubte també som conscients i coherents amb els termes solidaritat i germanor.

És així doncs, que la UGT del Maresme inicia una campanya solidaria de recollida de aliments, roba i joguines en la que volem implicar als nostres afiliats/des al Maresme i també als nostres delegats i delegades als que els demanem que trobin aportacions a la campanya de les empreses a on treballen. L’objectiu és que aquesta campanya dels treballadors i treballadores acabi sent i implicant a tothom, ciutadans, empreses, administracions i teixit social.

La durada de la campanya serà del 08 d’octubre fins el 14 de desembre i el material recollit el lliurarem a Càritas Mataró per la seva distribució en dos tongades, el 3 de novembre (roba i aliments) i el 18 de desembre (joguines, roba i aliments).

A la campanya s’hi sumaran diferents col•laboradors com el setmanari Capgròs, M1TV, Ràdio Mataró…