La UGT del Vallès Occidental celebra dilluns a Sabadell la seva assemblea comarcal

som-dretsJosé Luis Fernández substituirà Josep Santcristòfol al capdavant del sindicat a la comarca

La UGT del Vallès Occidental celebra el proper dilluns, 23 de gener, a Sabadell la seva Assemblea Comarcal, on es repassarà la gestió d’aquests tres anys i s’explicaran les línies d’actuació del sindicat per al proper mandat al territori.

Els delegats i delegades també ratificaran el nou equip de treball del sindicat a la comarca, que estarà encapçalat per José Luis Fernández, actual secretari d’Organització. Fernández substituirà en el càrrec de secretari comarcal a Josep Santcristòfol, que des del passat mes d’abril és secretari de la Regió Metropolitana de la UGT de Catalunya.

A les 12.15 hores tindrà lloc la cloenda de l’assemblea, que és oberta als mitjans de comunicació, amb les intervencions de la nou secretari comarcal de la UGT del Vallès Occidental i del secretari general de la UGT de Catalunya, Camil Ros.

Prèviament, a les 12 hores, Camil Ros, José Luis Fernández i Josep Santcristòfol atendran els mitjans de comunicació.

Assemblea comarcal de la UGT del Vallès Occidental

DIA: dilluns, 23 de gener de 2017
HORA: a les 12 hores, atenció als mitjans de comunicació. A les 12.15 hores, cloenda de l’assemblea.
LLOC: sala d’actes Pere Quart (carrer de Lacy, 11, Sabadell).