La UGT del Vallès Oriental disposarà d’un estand informatiu al Circuit de Montmeló durant el Gran Premi de Catalunya de MotoGP per assessorar els treballadors

circuit-montmeloLa UGT del Vallès Oriental ubicarà un estand informatiu al Circuit de Barcelona-Catalunya (Montmeló) durant els dies previs del Gran Premi de Catalunya de MotoGP  (divendres 9 i dissabte 10 de maig) per poder donar resposta a les consultes dels treballadors i les treballadores que atendran durant aquest setmana els espectadors que passaran pel Circuit (176.900 en l’anterior edició del Gran Premi).

A l’estand hi haurà advocats del nostre Gabinet Jurídic que, juntament amb els nostres delegats sindicals del circuit, assessoraran els treballadors i les treballadores que ho necessitin, especialment aquelles persones contractades de manera temporal, a través d’empreses multiserveis i externalitzacions, que poden trobar-se en situacions precàries o fraudulentes.