La UGT demana al Conseller Mascarell que no tiri pilotes fora i que protegeixi els treballadors del Liceu

En referència a les declaracions fetes públiques ahir pel conseller de Cultura, Ferran Mascarell, en les quals demanava al Ministeri de Cultura que revisés les seves d’aportació al Liceu i li reclamava una preocupació similar a la del Teatro Real, des de la secció sindical de la UGT al Gran Teatre del Liceu li volem recordar que no pot desviar tota l’atenció del que passa al Liceu sobre el govern de Madrid i que fer-ho només suposa aixecar una columna de fum davant de la nefasta gestió d’un teatre que actualment té una plantilla immersa en un ERTO i no compta ni amb director general ni director artístic, aspectes que no depenen del govern central.

Des de la UGT de Catalunya li recordem al conseller Mascarell que no es pot tirar pilotes fora i que la situació actual es deu a la manca d’idees pròpies i a la renúncia de propostes externes que haguessin pogut estalviar l’ERTO i fer que, com a mínim, els cossos artístic del Teatre no es veiessin obligats a aturar la seva feina.