La UGT denuncia el nou sistema d’examen de trànsit

examen-conduirSegons els professionals no hi haurà prou temps per realitzar de forma adequada tots els exàmens

La Secció Sindical de la FSP-UGT de Trànsit de Barcelona considera que el canvi en els exàmens de circulació, en aplicació a la Directiva Europea, número 126/2006 provocarà l’assignació d’un nombre de proves diaries a cada examinador superior a les que poden realitzar en el temps que marca la Unió Europea. Això generarà la impossibilitat d’atendre de forma correcta als examinats i portarà a l’incompliment dels horaris previstos; cosa que suposa posar en qüestió tot el sistema d’exàmens de transit i genera incertesa entre els professionals i els aspirants.

En el cas de Barcelona, aquests canvis agreugen les ja deficients condicions en què es realitzen els esmentats exàmens de conducció; ja que els ciutadans han d’esperar el seu torn d’examen al carrer, suportant les inclemències del temps. A més, totes les zones on es presta el servei a l’examinat són carrers, polígons industrials, on accedir a qualsevol tipus de servei és molt complicat.