La UGT denuncia que la nova xarxa d’autobusos deixa sense connexió milers de treballadors de la Zona Franca

bus-tmbLa secció  sindical de la UGT a Transports de Barcelona denuncia que la nova V-3 deixa sense connexió a milers de treballadors i treballadores de la Zona Franca, ZAL, CEPSA i rodalies, inclosos els propis treballadors de la companyia, concretament els de les cotxeres de Zona Franca I i Zona Port.

El nostre sindicat no troba comprensible que la V-3 tingui final de línia al Consorci de la Zona Franca i no s’ampliï el recorregut (1,5 km, 3 minuts) per arribar al carrer A fina al creuament amb el carrer 3, on es concentra la gran majoria de treballadors i treballadores del polígon de la Zona Franca.

Des de la secció sindical de la UGT a Transports de Barcelona demanen que s’ampliï el recorregut fins a la Cotxera de Zona per millorar el servei de connexió amb el metro. Els serveis eliminats de les línies 21, 37 i 109 han de reforçar la nova V-3.

En aquest enllaç trobareu la carta que la secció sindical ha enviat a Eduard Freixedes, regidor de Mobilitat de l’Ajuntament de Barcelona.