La UGT denuncia que un sindicat d’empresa d’El Corte Inglés grava les reunions sense consentiment

La UGT de Catalunya denuncia que el sindicat minoritari a El Corte Inglés de Plaça Catalunya (Barcelona), sindicat afí a l'empresa, ha gravat les reunions del comitè d'empresa sense consentiment, tal i com s'ha reconegut en la reunió celebrada aquest matí amb els diferents portaveus sindicals, a més de la presidenta i del secretari del comitè del centre, per signar l'acta que torna a donar validesa als drets dels delegats sindicals, tal i com reconeix la Llei Orgànica de Llibertat Sindical (veure nota nº53).

Novament, aquest "departament sindical" d'El Corte Inglés deixa de manifest la seva manca d'ètica, agreujada per l'ús immoral que ha fet d'aquestes gravacions en presentar-les davant del cap de personal del centre de Plaça Catalunya.

Per a la UGT de Catalunya, aquest escandalós cas torna a demostrar la connivència entre El Corte Inglés i els sindicats d'empresa que treballen dia a dia per garantir els beneficis de la companyia i no els drets dels treballadors, com constitucionalment tenen establert.  Des de la UGT de Catalunya ens preguntem si aquest és el marc de relacions laborals que vol el cap de Recursos Humans d'El Corte Inglés de Catalunya.

El nostre sindicat estudiarà prendre les mides legals oportunes per evitar que aquest tipus accions tornin a repetir-se.

{moscomment}