La UGT dóna el seu suport a la investigació oberta per presumptes irregularitats a Caixa Catalunya

eurosLa Federació de Serveis de la UGT de Catalunya es felicita per l’obertura d’una investigació de les presumptes irregularitats en els sous dels directius de Caixa Catalunya, i dóna el seu total recolzament a les diligències encetades per la Fiscalia de Barcelona.

La secció sindical de la UGT a CatalunyaCaixa i la Federació de Serveis del sindicat han denunciat reiteradament la mala gestió de l’entitat bancària.

Aquesta denúncia ve de llarg. El nostre sindicat ha votat en contra de la gestió i els comptes presentats en les assemblees generals de Caixa Catalunya, abans de la fusió, i també ha votat en contra en la darrera assemblea general de la nova CatalunyaCaixa, celebrada el passat 25 de juny. Tanmateix, en totes aquestes ocasions hem exigit explicacions sobre la mala gestió de l’entitat.

Per aquesta raó, des de la UGT de Catalunya donem el nostre recolzament a les diligències inciades per la Fiscalia de Barcelona per esclarir les presumptes irregularitats que el nostre sindicat ve denunciant des de fa temps.