La UGT exigeix al Govern que reculli en els pressupostos el retorn de les condicions laborals del personal de la Generalitat

GeneralitatDemà, nova reunió de la Mesa General de la Funció Pública

Demà dijous, 2 de febrer, a les 12 hores, tindrà lloc una nova reunió de la Mesa General de la Funció Pública en la seu del Departament d’Empresa i Coneixement (Sepúlveda, 148-150).

La FeSP-UGT de Catalunya exigirà en aquesta nova reunió que s’implementi d’una vegada per totes la resolució del Parlament de Catalunya sobre la recuperació de les pagues extraordinàries i altres drets manllevats als treballadors públics, i que aquesta recuperació estigui recollida en els pressupostos de la Generalitat per a 2017.

Exigim un acord que calendaritzi de quina manera es recuperaran els drets sostrets el 2012 i les pagues del 2013 i 2014, així com els altres drets manllevats: 100% de la retribució en el cas d’Incapacitat Temporal, fons d’acció social, productivitat i establiment de les borses de treball, entre d’altres.

Entenem que el Govern ha d’arribar a un acord sobre el calendari de retorn dels drets manllevats, quan ja fa més de sis mesos que s’hi està treballant.

A l’inici de la reunió, els delegats i delegades sindicals es concentraran a les portes de la seu del Departament.