La UGT exigirà al Govern que mogui fitxa per arribar a un acord en la recuperació de les condicions laborals del personal de la Generalitat

fspDilluns, 23 de novembre, es tornarà a reunir la Mesa General de la Funció Pública de Catalunya. La UGT de Catalunya i la resta de sindicats que hi participen exigirán  al govern que mogui fitxa, després que la part social hagi aportat les seves propostes en les darreres reunions.

Des de la UGT de Catalunya considerem que el govern -en funcions però amb un mandat parlamentari clar- posi les bases per tal d’arribar a un acord  per a tota la legislatura. És el moment que el govern es deixi de tacticismes i arribi a un consens amb la representació sindical per a la recuperació de les condicions laborals perdudes per la plantilla de la Generalitat en els darerrs anys.

La reunió tindrà lloc a les 10 hores la seu del Departament d’Empresa i Ocupació. Abans d’entrar-hi, a les 9:45 hores, el responsable de la UGT de Catalunya – Generalitat, Xavi Casas, atendrà els mitjans de comunicació.

Reunió Mesa General de la Funció Pública

DIA: 23 de novembre.

HORA: 9:45 hores, atenció als mitjans de comunicació. 10 hores, inici reunió.

LLOC: Departament d’Empresa i Ocupació. Sepúlveda, 148. Barcelona.