La UGT fa entrega a la Creu Roja de la recaptació econòmica aconseguida amb la I Cursa Solidària pel Treball Digne

creuroja1Aquest matí, la UGT de Catalunya ha fet entrega a la Creu Roja de les aportacions econòmiques aconseguides amb la I Cursa Solidària pel Treball Digne, que el sindicat va organitzar el passat 5 d’octubre a Parets del Vallès (Vallès Oriental). El lliurament s’ha realitzat a la seu de la UGT a Granollers.

Concretament, s’ha lliurat un xec per valor de 2.242 euros, que es destinaran a l’Aliança Humanitària per a l’Alimentació Infantil, campanya de la Creu Roja a Catalunya per aconseguir recursos per garantir l’accés a una alimentació completa, sana i equilibrada dels nens i nenes en situació de vulnerabilitat.

Han participat en l’entrega el secretari general de la UGT de Catalunya, Josep M. Àlvarez; el secretari comarcal de la UGT del Vallès Oriental, Òscar Riu; i el vicepresident de la Creu Roja Catalunya, Josep Quitet, i l’alcalde de Parets del Vallès, Sergi Mingote.

creuroja2