La UGT fa entrega a la Creu Roja de la recaptació econòmica aconseguida amb la I Cursa Solidària pel Treball Digne

cartell-cursaEl proper dilluns, 24 de novembre, a les 9 hores, a la seu de la UGT de Granollers, la UGT de Catalunya farà entrega a la Creu Roja de les aportacions econòmiques aconseguides amb la I Cursa Solidària pel Treball Digne, que el nostre sindicat va organitzar el passat 5 d’octubre a Parets del Vallès (Vallès Oriental).

Concretament, es lliurarà un xec per valor de 2.242 euros, que es destinaran a l’Aliança Humanitària per a l’Alimentació Infantil, campanya de la Creu Roja a Catalunya per aconseguir recursos per garantir l’accés a una alimentació completa, sana i equilibrada dels nens i nenes del nostre país.

Hi participaran el secretari general de la UGT de Catalunya, Josep M. Àlvarez; el secretari comarcal de la UGT del Vallès Oriental, Òscar Riu, i el vicepresident de la Creu Roja Catalunya, Josep Quitet.