La UGT FICA de Catalunya desmenteix que s’hagi arribat a cap acord en l’aprovació d’un protocol de seguretat per a la campanya de la fruita

UGT FICA de Catalunya nega que hagi arribat a cap acord sobre les mesures per a garantir la seguretat en la campanya de la fruita, tal com va assegurar ahir al vespre el Govern.

A la reunió telemàtica mantinguda ahir només es va presentar un esborrany per poder negociar en els propers dies i queda pendent la convocatòria d’una nova reunió per acordar el protocol en base a les aportacions que es facin.

Des del nostre sindicat sempre hem lluitat per garantir la salut de les treballadores i els treballadors del camp, com que el transport dels temporers i el seu allotjament es faci amb totes les garanties. Per tant no signarem cap protocol que posi en risc la seguretat i la salut dels treballadors i les treballadores només per salvar la temporada. No podem arriscar les treballadores i els treballadors a possibles contagis.